Tuesday, September 18, 2007

محدش واخد منها حاجه

والله الدنيا دى قصيره جدا وكل شويه يحصل حاجه تخلى محدش يفتكر ابدا ان لسه بدرى بس للاسف مش كل الناس بتاخد بالها...انا الحمد لله كل فتره بحس بحب ربنا ليا جدا يعنى ساعات بتجيلى اوقات واحس ان انا لسه صغيره عالموت واكيد مش هموت دلوقتى واعيش حياتى شويه بعدين ربنا يسهل وكل اما بتجيلى الوساوس دى بفوق عل حاجه شكل
(1مره احلم بالجنه وان انا فيها والحلم ده ادانى دفعه قويه جدا
(2ومره احلم بالكعبه حلم حلو قوى
(3ومره احلم بالنار بس انا مش فيها الحمد لله بس كنت على الحركرك وربنا ستر وكنت حسه فى الحلم ده بخوف محستوش فى حياتى كلها
(4واخر واصعب تنبيه كان امبارح لما ماما صحتنى على خبر صدمنى اويييي ان ولدين من ارايبنا هو انا صحيح معرفش هما يقربولنا ايه اوى بس هما ارايبنا من بابا وكنت باشوفهم كتير كانوا راجعين من القاهره من الكليه واتقلبت بيهم العربيه وماتوا
لا اله الا الله وانا لله وان اليه راجعون سبحان الله محدش ولا هما كانوا يتخيلوا ان هما هيموتوا بدرى كده زى بالضبط لما انا اموت هتقولوا مكنتش وهى بتكتب التدوينه دى ان هى هتموت بعديها معرفش بقد ايه
يا رب اغفر لهم وارحمهم واعفو عنهم واجعل قبورهم روضه من رياض الجنه ولا تجعلها حفره من حفر النار ويارب صبر اهلهم

4 comments:

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أدعوك وأدعو كل الزوار إنهم يلحقوا فوازير رمضان وكل اللي فاتوا فزوره ممكن يلحق يحلها عشان كل فزوره ممكن تلحأها خلال عشر أيام وإن فزورهأول يوم رمضان حنأفل باب الحل بعد يومين

وبفكركم بردوا إن الجوايز جامده ..وإن الوازير عباره عن خلق وصحابي

عصفور اسكندرية said...

لا حول ولا قوه الا بالله

ماحدش صغير علي الموت
انا ليا 3 اصحابي ماتو في حوادث في رمضان
وكلهم سنهم لا يتجاوز العشرين

لكل اجل كتاب
ربنا يرحمهم جميعا

محمود على said...


بالتاكيد ربنا بيحبهم

البقاء لله

مدحت محمد said...

جزاكى الله خيرا على المدونة الجميلة دى
واكيد مفيش حد
بعيد عن الموت
قل ان الموت الذى تفرون منه فأنه ملاقيكم
صدق الله العظيم
تحياتى للبوست