Friday, August 24, 2007

انت غبى؟ولا عامل غبى؟ولا ولا دى ولا دى؟





على فكره ممكن اطلع انا اللى مش فاهمه فى الاخر
فى حاجه غريبه جدا انا ملاحظاها اوى علشان هى اصلا واضحه ان مع ان احنا-العرب-متضايقين جدا للى بيحصل فى البلاد العربيه والاسلاميه زى فلسطين والعراق ولبنان وغيرهم من احتلال وضرب نار وخراب وده طبعا من اسرائيل وامريكاوفنفس الوقت مش بس مبنقاطعش منتجاتهم ده احنا كمان معظم ده لو مكنش كل برامجنا سبونسورد باى بيبسى واول ناس بيعملوا كده هما اللبنانيين ,قناه ال بى سى مبتخلاش من بيبسى انا بقى نفسى حد يفهمنى ازاى يعنى هما بيدمرونا وفى نفس الوقت بندعمهم ماديا علشان نساعدهم يدمرونا اكتر...اخر هبل ولا انا اللى مش فاهمه؟
بيبسى بحر النجوم...قريبا على الشاشه مستعجلين على ايه

8 comments:

(';cOoL-!-!-StUff;') said...

well..da 3shan el shrkat el e7na el mfrod n2ate3ha heya ashhar sharekat fl 3alm w msh 3l mostwa el 3raby bs f bl taly montgtha btafook gwdet 7agat tnya kteer w kaman heya t3awod :D:D agmd-blog.blogspot.com

(';cOoL-!-!-StUff;') said...

agmd-blog.blogspot.com y3ne t2keed msh aktr .. :D

DoMaLaYs said...

ليكي حق

ناس بتضرب و ناس بتبوس الواوا

انا اول مره ازور البلوج بتاعك

بس جميل بجد و فيه شغل كتير

( و انا رئيس جمهورية غرفتي على فكره )

DoMaLaYs said...

بس بجد حاجه تغيظ

محمود على said...


من ناحيه غبي
فهو غبي غبي يعني

اهبل متخلف غبي وعبيط

free mind said...
This comment has been removed by the author.
free mind said...

نقاطع مين سيدتى ده انا واحد زميلى عراقى كان بيدرس هنا فى مصر وقت لما العراق كانت فى عز الضرب من امريكا كان بيضرب بيبسى كل سنه وانت طيبه
jhon

عصفور اسكندرية said...

بييسي
بحر النجوم
عراق

!!!!!!!!!!!!!!
مين دا
غبي دا ولا ايه



طمن قلبك
صور وفيديو طلاب جامعة الاسكندريه المخطوفين